Simona RoškarLeonardo da Vinci je zapisal, da le kreativni ljudje zmorejo z manj narediti več. Tako učinkuje tudi kreativno poslovno pisanje, ki združuje odličnost poslovnega pisanja in osebno noto. A se ga včasih premalo zavedamo, saj še kar naprej ukalupljeno vztrajamo pri gostorečenju. Tvorimo stavke s 35 ali celo več besedami, jih z leve in desne obtežujemo s pridevniki, dodajamo podredja, vrinjene stavke ter vse skupaj začinimo še s tujkami. Arhitekti bi temu rekli notranje oblikovanje. Vse to najbrž zato, da bi izpadli blazno strokovni, podkovani in od vseh občudovani. In učinek takšnega branja? Nasproten. Ali z drugimi besedami, vse to, kar si nismo želeli. To je bralcev, ki nas ne razumejo in nam celo zamerijo hladen in brezoseben slog. Bistvo sporočila v duhu »strokovnosti« skrivamo v množici meglenih besed, trpnikov in samostalnikov, ki štrlijo iz besedila kot nebotičniki. Premikanje čez te višine in doline zahteva skrajne mentalne napore, da dojamemo bistvo zapisanega.

2bb1b5be65e327be055e7aab5d6e779f

Velja pravilo, da je stavek z 17 besedami srednje razumljiv. Bralci hlastamo po piki skoraj tako kot po vdihu. Predvsem zato, ker je pika ločilo premisleka. Možgani želijo razumeti in v prebranem besedilu najti novo znanje in nov smisel. Zato v kreativnem poslovnem pisanju drži enačba, da je manj zmeraj več. Manj besed (ampak bistvenih) za več jasnosti, razumevanja in na koncu naklonjenosti.

A za to se je treba znebiti vseh predvidevanj in se znati postaviti v tuje čevlje. Nič ni narobe, če razmišljamo s svojo glavo. Še kako jo potrebujemo. A za prepričljivo in kreativno komunikacijo se je treba kdaj preseliti še drugam, v svet, ki ni čisto enak našemu.

Mnenja

Želite biti na tekočem?

Postanite del našega kreativnega kluba in obveščali vas bomo o dogodkih in novicah, izobraževanjih ter z vami delili »sveže žemljice« na področju kreativnosti.
»Ful dobra zadeva. Ne moreš verjeti, kakšne možnosti pri razmišljanju se ti odprejo!!!«Brigita Tomas

Za vse kreativce in tiste, ki bi to želeli postati, je usposabljanje obvezna postaja na poti do novega znanja.

Tamara Breznik

Izobraževanje, kjer v sebi odkriješ skritega kreativca in ogromno novih idej.

Katja

Toplo priporočam - drugačen pogled na inovativnost in trenje oreščkov.

Barbara Veselko

»Dobili boste nov pogled na svet, na ideje - kako jih generirati v skupini in postati luč v pogledu na izzive.«Margareta Guček Zakošek 

Premikati gore se lahko naučimo, a brez tima ne gre! 

Manuela Cafuta

Pojdi k Simoni na sprostitev in novo znanje na zabaven način.

Katarina Grgić

»To je nekaj, kar vsi v življenju potrebujemo.«Uroš Trujkič

Za vse tiste, ki želite stopiti iz svojih okvirjev.

Anja Cvirn

Si inovator po duši? Želiš postati? Vsak je lahko inovativen, preveri v šoli inoviranja.

Vera Kocbek, Grawe zavarovalnica

Vaš osebni in poslovni kreativni potencial boste lahko razvijali v Mestnem muzeju Ljubljana, skupaj s trenerkami za vodenje in izvajanje delavnic po Michaelidesovem modelu Umetnost inoviranja.

Mediji o nas

Sreča na delovnem mestu. Misija nemogoče? (revija eTri, povezava, stran 17)
V enih podjetjih se veliko smejijo. V drugih so zagrenjeni. Zakaj? (Sobotna priloga Dela, 27. 12. 2014, preberite: 1. del2. del3. del4. del)
Zakladi Slovenije tukaj (TVS, Polnočni klub, odlomek z Dimisom od 57:16 do 59:54)
Če danes delate tako kot včeraj, vas jutri ne bo več (Primorske novice, povezava)
Če danes delate tako kot včeraj, vas jutri ne bo več (Primorske novice, povezava)
5 praktičnih nasvetov za podjetnike, ki želijo najti in obdržati svoje mesto pod soncem (E-bilten Uradnega lista, povezava)
Ustvarjalnost za vsakogar (Zbornik davčnih svetovalcev, stran 1, stran 2, stran 3 , stran 4 )
Idejnik oživlja zamisli zaposlenih (Delo, stran 1 stran 2)
Sreča na delovnem mestu. Misija nemogoče? (revija eTri, povezava)

Vse objave v medijih...

Kontakt

Če imate vprašanje za nas, nam pišite na skupen mail info@12dejavnikovinoviranja.si. Z veseljem vam bomo odgovorile tudi, če nas želite nagovoriti bolj osebno:

Blogi